През септември ще започнат продажбите на "вечния втори" в битката за трофея на компактния клас. За пръв път автомобилът ще бъде показан на живо на автосалона във Франкфурт.
Новият модел е с цели 15 сантиметра по-дълъг от своя предшественик. Предницата е набъбнала значително, обърнато е много внимание на защитата на пешеходците, а дизайнът се ориентира към визията на по-големия Insignia. Нова и необичайна за рюселсхаймци е най-вече последната колона на Astra.
В техническо отношение интересни са адаптивното окачване, електрическата ръчна спирачка, интелигентните светлини и парк-асистентът. По желание на клиента ще се предлага дори двойно предаване.
Базовият мотор на Astra има работен обем от 1,4 литра с мощност от 90 к. с. и разполага със система старт-стоп. Същият агрегат ще се предлага и с принудително пълнене, покачващо производителността му на 180 "коня". 1,7-литровият турбодизел ще присъства също в няколко модификации с най-малко 110 конски сили.
Комбито Sports Tourer е с още 20 сантиметра по-издължено. Спортна версия GTC от друга страна ще разполага само с 4-цилиндрови двигатели.
zlatko
ей хора, ОПЕЛА си е опел,запомнете това!!!
Peter
Деска, майка, те затова хората предлагат различни двигатели, та да не са всички тежки и бавни, чедо сладко!
pavlin
Спазена е традицията Астра да е по-красива от Голфа.Ще има голям успех!
Кирил
Личи си ДНК-то от Insignia >:-)
deso
обратно на всякакви тенденции за намаляне на теглото разхода и размерите опел увеличават размера с 15см!Сигурно бъде тежка и бавна като инсигния.