Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Opel Astra

09.04.2009 19:56 5
5
2571842023
Туит

През септември ще започнат продажбите на "вечния втори" в битката за трофея на компактния клас. За пръв път автомобилът ще бъде показан на живо на автосалона във Франкфурт.

Новият модел е с цели 15 сантиметра по-дълъг от своя предшественик. Предницата е набъбнала значително, обърнато е много внимание на защитата на пешеходците, а дизайнът се ориентира към визията на по-големия Insignia. Нова и необичайна за рюселсхаймци е най-вече последната колона на Astra.

В техническо отношение интересни са адаптивното окачване, електрическата ръчна спирачка, интелигентните светлини и парк-асистентът. По желание на клиента ще се предлага дори двойно предаване.

Базовият мотор на Astra има работен обем от 1,4 литра с мощност от 90 к. с. и разполага със система старт-стоп. Същият агрегат ще се предлага и с принудително пълнене, покачващо производителността му на 180 "коня". 1,7-литровият турбодизел ще присъства също в няколко модификации с най-малко 110 конски сили.

Комбито Sports Tourer е с още 20 сантиметра по-издължено. Спортна версия GTC от друга страна ще разполага само с 4-цилиндрови двигатели.

Коментари

zlatko
ей хора, ОПЕЛА си е опел,запомнете това!!!

Peter
Деска, майка, те затова хората предлагат различни двигатели, та да не са всички тежки и бавни, чедо сладко!

pavlin
Спазена е традицията Астра да е по-красива от Голфа.Ще има голям успех!

Кирил
Личи си ДНК-то от Insignia >:-)

deso
обратно на всякакви тенденции за намаляне на теглото разхода и размерите опел увеличават размера с 15см!Сигурно бъде тежка и бавна като инсигния.

comments powered by Disqus