Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Porsche 911 GT2

17.07.2013 14:14
Туит

Porsche определено са последователни в разширяването на гамата на новата серия 911. След представения съвсем наскоро GT3, Porsche 911 GT2 е вече на стартова позиция.

Porsche ще коронова моделната серия 911 от поколение 991 с фамозния GT2. Първият прототип на модифицираната каросерия на GT3 в момента прави своите тестови обиколки на Нюрбургринг-Нордшлайфе. 3,8-литровият шестцилиндров боксерен двигател с два турбокомпресора идва от 911 Turbo. В конфигурацията на Тurbo S се очаква GT2 да изпраща 560 и дори допълнително още няколко конски сили към задната ос. Както при Turbo, той осигурява свежия въздух за двигателя през въздухозаборници, разположени пред задните калници.

Porsche 911 GT2 със задвижване на задните колела и PDK

Задвижването на GT2 традиционно е на задните колела. Новото управление на задните колела е взето от Turbo, задвижването на всички колела обаче - не. Чисто задното задвижване на GT2 възприема безкомпромисната концепция на GT3, от който следва да приеме и модифицираната седемстепенна трансмисия с два съединителя.

GT2 има по-широка задна следа в сравнение с GT3, а използваните джанти са с един размер по-големи. Задният спойлер също е по-масивен, за да генерира още по-голяма притискателна сила. За да подобри съотношението тегло-мощност  Porsche 911 GT2, което се очаква през 2014 година, е с редуцирано оборудване.

Новото Porsche 911 GT2 се очаква да дебютира на автомобилното изложение в Женева като непосредствено след това ще стигне и до купувачите.

Коментари
comments powered by Disqus