Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Posche Panamera

11.07.2007 10:07
Туит

Фотографи от auto motor und sport успяха да направят снимки на четиривратото купе с минимално маскиране на пистата "Нюрбургринг" по време на тестове. Официална премиера на модела се очаква да бъде на Женевския автомобилен салон през 2009 г.

Като пряк конкурент на Mercedes CLS и Aston Martin Rapide, чиято поява също наближава, достигащият почти пет метра дължина Panamera вероятно ще разчита на част от утвърдената техника на модела 911.

След като използва концепциите заднораположен двигател при 911, среднораположен при Boxter, двойно задвижване с предноразположен агрегат при Cayenne, Porsche решава да прибегне и до класическата комбинация от задвижване на задните колела при позициониран отпред мотор.

Невероятен V10

Задвижването на базовата модификация ще бъде възложено на 3,5-литров шестцилиндров двигател с мощност 300 к. с., следва осемцилиндров с 350 к. с., както и битурбо версия с 560 к. с. Върхът на гамата ще бъде представен в лицето на впечатляващия десетцилиндров агрегат, използван при Porsche GT, чиято максимална мощност достига до фрапиращите 700 к. с.

Коментари
comments powered by Disqus