Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Renault Twingo кабриолет

05.01.2009 12:16
Туит
Разкрито: Renault Twingo кабриолет

Французите планират да въведат открита модификация на модела Twingo през пролетта на 2010 г. и обещават по-ниска цена от тази на Peugeot 207 CC.

Откритият вариант на модела, който ще се казва Twin.Go или Twin.Up, ще бъде представен в края на 2009 година. Неговото междуосно разстояние ще е с 10 сантиметра по-дълго от това на стандартното изпълнение.

Концепцията на автомобила предвижда демонтиращ се покрив като този на Smart Roadster. Посредством релси плоскостта ще се плъзга назад, заставайки над капака на багажника.

Поради по-ниските разходи, възникващи в следствие на това решение, Twingo кабриолет ще бъде сравнително изгоден. В началото под капака му ще работи 1,2-литров турбомотор, последван от 1,5-литров Common Rail дизел.

Коментари
comments powered by Disqus