Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкрито: Toyota FT-86

28.10.2011 08:32
Туит

В мрежата се появиха първите фотографии на серийния Toyota FT-86. Спортното купе ще дебютира на автомобилния салон в Токио.

Представените фотографии са от брошурите, направени за пакета на заводския тунер Modellista и са публикувани във фен-сайта на Toyota FT-86. От японската компания обаче все още не са потвърдили доколко те отговарят на реалния модел.

Както FT-86, така и аналогичният Subaru BRZ, ще използват четирицилиндров боксер, разработен от Subaru и комбиниран с шестстепенна механична трансмисия (автоматичната ще бъде опция). Максималната мощност при BRZ обаче ще бъде малко под 300 к.с., докато при FT-86 се очаква тя да е в границите на 200.

Не са планирани версии на двигателя с принудително пълнене, нито кабриолет. За сметка на това обаче окачването и като цяло поведението на новото купе ще бъде значително по-добро от това на аналогичните ценови предложения.

Диференциалът с ограничено приплъзване ще се предлага и за двата модела. Системата за електронна стабилност пък ще бъде настроена така, че да позволява известни волности от страна на водача. Предполагаемото тегло за FT-86 и BRZ е около 1100 кг, което е с близо 200 кг по-малко от това на конкурентния VW Scirocco.

На практика BRZ и FT-86 ще са абсолютно идентични, като разликите между тях ще се ограничат до радиаторната решетка, колелата и някои дребни детайли.

Коментари
comments powered by Disqus