Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разкриват радикален концепт на Volkswagen Golf GTI

11.05.2015 10:32
Туит

Компанията ще покаже модел с 261 конски сили по време на фестивала във Вьортерзее, Австрия

Volkswagen показва сега по-ранен дизайнерски проект на най-мощната версия на Golf GTI, а при откриването на традиционната среща на почитателите на марката във Вьортерзее, Австрия  ще бъде представен концептът Clubsport с три врати.

Той ще се появи на пазара в Обединеното кралство през 2016 г. на цена от около 27 500 британски лири. Юбилейният Golf GTI е създаден в чест на 40-ата годишнина от старта на производството на емблематичния „горещ” хечбек с предно предаване на Волсбург, който се появи в шоурумовете през 1976 г.

При всеки от предходните четири юбилейни модела, произведени от Volkswagen, Clubsport получава по-мощен двигател от стандартните съществуващи версии на Golf GTI, както и пренастроено окачване, серия от външни стилистични промени и различни подобрения по интериора.

Новият концепт Clubsport ще се отлича от съществуващите версии на Golf GTI с нов агресивен бодикит, който е създаден специално по случай 40-ата годишнина на модела.

Пакетът включва уникално оформена предна броня с голям централен въздуховод с тип пчелна пита, допълнителни трапецовидни канали, използвани за охлаждане на предните спирачки, видими остриета с черен гланц ниско долу на външните ръбове и специален сплитер.

Външните  подобрения са придружени от черни гланцове огледала за задно виждене и черна графика по долния ръб на вратите в почит към външния вид на оригиналния Golf GTI. В задната част дизайнерският екип на Volkswagen е дал на новия автомобил нов спойлер, монтиран на върха на багажника заедно със силно рестилизирана броня с интегриран дифузьор и двойни хромирани накрайници на изпускателната система.

Освен това новият автомобил Golf GTI Clubsport получава 19-инчови джанти, въпреки че Volkswagen казва, че те ще бъдат заменени с 18-инчови джанти на серийната версия, а моделът ще направи своя дебют с двуцветно решение - Oryx White за каросерията и черно за панела на покрива.

Golf GTI Clubsport се задвижва от 2,0-литров четирицилиндров бензинов турбо двигател EA888 на Volkswagen Group, който се използва от съществуващите версии на култовите горещи хечбекове на Волфсбург.

Докато обичайният Golf GTI разполата с 217 конски сили като стандарт или с 227 конски сили в комбинация с допълнителен пакет, то версията Clubsport ще предложи 261 к.с., което го прави най-мощният сериен Golf GTI, създаван някога.

До момента Volkswagen не разкрива техническите характеристики на юбилейния модел, но предварително се знае, че ускоряването от 0 до 100 км/ч се става за 6,2 сек, а максималната скорост ще бъде електронно ограничена на 250 км/ч .

Коментари
comments powered by Disqus