Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разочарование в екипа на McLaren

17.04.2010 11:30
Туит

Люис Хамилтън и Дженсън Бътън изразиха разочарованието си след квалификациите за Гран при на Китай. Световният шампион за 2008 г. остана едва шести, а настоящият завърши с пето време.

„Справихме се толкова добре в първата и втората квалификационна фаза”, коментира Хамилтън, който бе най-бързият пилот в Q1 и Q2. „Спечелихме ги с лекота. В Q3 обаче подът на автомобила започна по-често да опира в асфалта. Не знам доколко това има общо с баланса, но изведнъж усетих че нямам нужната скорост. Автомобилът поднасяше много по-лесно”

„В Q1 и Q2 беше по-добре. Просто не знам какво се случи в третата сесия, но това беше максимума. Карах на лимита, така че не знам къде изгубихме толкова време. Трябва да анализираме всичко и да се опитаме да открием проблема. Със сигурност обаче утре ни очаква едно добро състезание.”

Обяснението на Дженсън Бътън за проблемите на McLaren в квалификацията бе свързано с гумите.

„Така и не можах да накарам гумите да работят в една цяла обиколка", обяснява британецът. „Или не бяха достатъчно загрети в началото на обиколката, или пък прегряваха в края. Наистина имах големи проблеми. В Q3 ситуацията се подобри, но вече беше прекалено късно. Автомобилът се държеше различно и започнах да ескпериментирам с диференциала и предното крило.”

„Разочарован съм, тъй като ни трябваше много време, за да намерим баланса, но с оглед на това петото място е добро. Жалко, че Нико Розберг мина пред нас в края, но утре ще се реваншираме.”

Коментари
comments powered by Disqus