Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разработват открита версия на Lotus Evora 400

14.07.2015 11:02
Туит
Разработват открита версия на Lotus Evora 400

Роудстърът е модификация на „най-горещата” Evora с 400 конски сили и шаси от купето

Ще стартира роудстър версия на Lotus Evora 400, заяви пред Autocar шефът на компанията Жан-Марк Гал.

Новият модел ще бъде задвижван от V6 на купето Evora 400 с 400 конски сили и ще влезе в серийно производство през следващия месец.

"Ние работим по него в момента", каза неотдавна Гал по време на Фестивала на скоростта в Гудууд.

Гал заяви, че Evora 400 няма да загуби своята структурна стабилност, когато се превърне от купе в кабриолет благодарение на ново алуминиево шаси.

Покривът на роудстъра Evora ще се състои от два сменяеми панела с тегло от 3 килограма всеки. Панелите могат да се съхраняват на борда зад предните седалки.

Гал, който е управлявал автомобила в процеса на неговото разработване, казва, че роудстърът Evora е от решаващо значение за компанията в Северна Америка и по-специално, когато половината от всички спортни автомобили в сегмента на Evora са без покрив.

Роудстърът Evora ще сподели динамичните характеристики на купето Evora 400, включително и 3,5-литровия турбо V6.

Новите версии на Elise и Exige също са в процес на разработка, каза Гал. "Следващите Exige и Elise ще бъдат по-бързи и по-леки", подчерта той и допълни, че това  е формулата на истината за всички автомобили Lotus под негово ръководство. Автомобилите също ще бъдат по-практични за всекидневна употреба.

Жан-Марк Гал подчерта, че компанията е на път да продаде 3000 коли през тази година в сравнение с малко над 2000 през миналата година и около 1200 през 2013 г. Това се дължи и на разширяващата се дилърска мрежа. Сега Lotus има повече от 50 дилъри и предвижда да открие още 20 нови представителства до края на тази година.

Ще се отнася до финансовата страна на Lotus , Гал заяви: "Ние управляваме по ефективно паричните потоци през тази финансова година и ще бъдем печеливши в края на годината, приключваща на 1 април 2016, за първи път от 60 години насам."

Коментари
comments powered by Disqus