Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разсекретиха дизайна на новото поколение Toyota Prius

01.09.2015 14:16
Туит

Публичният дебют на новия автомобил ще се състои на 8 септември в Лас Вегас

Новото поколение на Toyota Prius беше уловено в обектива на нашите ловци на прототипи по време на тест драйв в САЩ. Четвъртото поколение на Toyota Prius вероятно ще стартира на пазара до края на 2015или началото на 2016.

Новото поколение Prius ще получи две версии - стандартна и модификация Prius Plug-In Hybrid (PHV).

Дизайнът на автомобила прилича на модела Mirai. Новият модел е построен върху платформата TNGA (Toyota New Global Architecture). Автомобилът ще се предлага както с никел-метал хидридни батерии, така и с литиево-йонни Първите ще бъдат монтирани на по-евтината версия на модела, а вторите – на топ модификация.

Главната характерна особеност на автомобила ще бъде ниският център на тежестта и по-малкото тегло. Новото издание ще надмине предшественика си по големина. Автомобилът ще получи по-дълго междуосие и по-ниско окачване. Масата на стандартната версия на модела ще бъде 1280 кг, а модификацията PHV - 1350 кг.

Компанията обещава, че новата хибридна задвижваща система ще бъде по-компактна от предшественика и по-икономична. Известно е, че консумацията на гориво на настоящия Prius в градски условия е 3,9 литра бензин на 100 километра. Очаква се средният разход на гориво на новия модел да бъде 1,5 литра гориво на изминати 100 километра. В състава на хибридната система влиза 1,8-литров бензинов двигател и електромотор. Сумарната мощност на модела ще бъде 150 конски сили.

По-рано беше планирано новото поколение да бъде представено през пролетта на тази година, но Toyota отложи премиерата му. Според неофициална информация решението е взето, след като ръководството на концерна не е харесало дизайна на бъдещия модел.

Всъщност, новият Toyota Prius трябваше отдавна да бъде готов, но пренасянето на хибридния модел върху новата модулна платформа на концерна, наложи промяна в графика. Новият Prius сега ще дебютира в Лас Вегас на 8 септември 2015, а след това ще бъде представен и на европейската публика на изложението във Франкфурт. Визуално, най-новото поколение на Toyota Prius е по-привлекателно, повече прилича на седан. Въпреки че финалният дизайн все още не може бъде видян добре, кръстник на Prius би трябвало да бъде моделът с горивни клетки Mirai. Разбира се, Prius ще се откаже от екстремното лице на Mirai. Дизайнът беше представен от студиото FT-Bh на автомобилното изложение в Женева 2012 и NS4 на автомобилното изложение в Детройт.

Новата платформа ще позволи на Toyota Prius IV да редуцира теглото с около 50 килограма, така тя ще стане по-лека в сравнение със сегашния модел. По отношение на задвижването не се очакват революционни промени. Може би малко повече мощност, но във всеки случай по-голям пробег на чисто електрически режим. Като цяло, Prius ще има по-добра динамика. "Следващият Prius трябва да носи по-голямо удовлетворение при шофиране", това заяви изпълнителният директор Като в интервю за auto motor und sport.

Вътре новият Toyota Prius си остава верен на централно разположеното арматурно табло, обогатено с допълнителни дисплеи. Големият екран е доминиращ в средата на автомобила. Лостът за автоматичните скорости е до арматурното табло.

Коментари
comments powered by Disqus