Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разцепен диск е причинил проблемите на Фетел в Испания

14.05.2010 13:10
Туит

Проблемите със спирачките на Себастиан Фетел в Гран при на Испания се дължат на повреда в диска на предно ляво колело, установи екипът на Red Bull.

В състезанието на пистата „Каталуня“ младият германец трябваше да намали темпото в последните 15 обиколки, но въпреки това успя да закара болида си до третото място на подиума.

Причината е разцепване на спирачния диск на предно ляво колело. До този момент отборът не се е сблъсквал с подобна повреда. „Проблемът е доста странен, спирачката на колелото напълно е спряла да работи, а дискът се е разцепил“, обясни изпълнителният директор на Red Bull Кристиан Хорнер.

„Така Себастиан е останал само с три функциониращи спирачки и е прехврълил цялото спирачно усилие към задните колела. Използвал е главно аеродинамиката на болида, за да спира, което е и причината да увеличи толкова много зоната за спиране“, добави той.

Хорнер обясни, че след поставянето на меки гуми в края на състезанието и само с три работещи спирачки Фетел дори е записал най-бързото време във втория сектор на пистата.

„Предната вечер с Ейдриън Нюи се шегувахме как първият му автомобил е бил Austin Allegro, който има само три спирачни диска. За съжаление в състезанието билидът на Себастиан се превърна в нещо подобно. Той обаче се справи феноменално, а със спечеленото трето място показа изключителна смелост“, смята изпълнителният директор на Red Bull.

Коментари
comments powered by Disqus