Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Разводът между Renault и Red Bull стартира

07.09.2015 08:39
Туит
Разводът между Renault и Red Bull стартира

Red Bull няма да използва двигатели на Renault догодина въпреки договора между двете страни, твърдят запознати източници. При това положение явстрийците ще трябва да се примирят с ролята на клиентски тим на Mercedes или Ferrari.

Отношенията между Renault и Red Bull се обтегнаха още по-рязко, след като Даниел Рикардо и Даниил Квят бяха принудени да използват седми двигател от началото на сезона за Гран при на Италия и да изтърпят съответните санкции. Според запознати източници на Autosport това е капката, която е преляла чашата и която е накарала ръководството на Red Bull да стартира процедурата по предсрочното прекратяване на договора.

Екипът на Кристиан Хорнър е подал съответната документация, като се очаква Renault да я приеме и двете компании да се разделят въпреки спечелените четири титли при пилотите и четири при конструкторите. Все още не е ясно какво ще се случи с Toro Rosso, но е много вероятно и вторият тим на австрийската компания да прекрати взаимоотношенията си с Renault. При това положение единственият вариант за французите да останат във Формула 1 е да сформират собствен заводски тим.

Преговорите за покупката на Lotus явно продължават, тъй като очакванията за сделка преди Гран при на Италия не се осъществиха. 

Коментари
comments powered by Disqus