Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Реализъм в екипа на Subaru

21.03.2008 17:03
Туит

Според Петер Солберг второто място на Subaru в Мексико е изключение, а не показател за прогреса на марката.

Преди три седмици Крис Аткинсън завърши рали „Мексико” на втора позиция, което е най-доброто постижение за Subaru WRT след 2006 година насам. Солберг, който отпадна по време на втория ден от надпреварата, признава, че този резултат е следствие от високата надморска височина в региона, а не от качествата на Subaru Impreza WRC2007.

Солберг: Не колата, а условията ни помогнаха в Мексико 

„Когато двигателят няма достатъчно мощност (какъвто е случаят с разредения въздух в Мексико), дефицитите по отношение поведението на колата на пътя, провокирани от недостатъчното сцепление, се компенсират. В допълнение нашият двигател работи по-добре от останалите при тези условия, което е причина за разликата в представянето ни”, коментира световният шампион за 2003 година.

В програмата на рали „Аржентина” също попадат етапи, които се карат на висока надморска височина (по време на третия ден), но като цяло характерът на надпреварата е разнообразен и не предполага условия идентични на тези в Мексико. Въпреки това Солберг е оптимист за предстоящия старт. „Очакват ни много тесни и бързи отсечки, което ме радва. Целият екип работи усилено по време на паузата. Аз, както и всички в отбора, сме настроени оптимистично за старта в Аржентина. Едва когато отидем там, ще разберем какво е темпото ни, но мисля, че имаме шанс да се борим за подиума. Ще натискам здраво, ако трябва ще карам на ръба на риска. Това е моят подход“, допълва норвежецът.

Аткинсън: В неизгодна позиция съм

Аткинсън не е толкова уверен. „Аржентина е едно от най-трудните за мен състезания. Нужен е много опит по отсечките, което е предимство за пилотите с повече участия тук. Спомнете си за Сайнц и за другите състезатели, които са печелили в Аржентина. Това е рали, за което все още имам какво да уча.”

„Мисля, че тук гумите ще са още по-уязвими в сравнение с Мексико. Не трябва да пренебрегваме и този фактор”, обяснява Крис.

Рали „Аржентина” стартира на 27 март.

Коментари
comments powered by Disqus