Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull използва тракшън контрол според конкуренцията

03.10.2013 19:28
Туит

Преди старта на корейската Гран при се появи информация, че Red Bull използва нелегални методи, за да мачка по такъв начин конкуренцията. Кристиан Хорнер обаче отрече категорично всички обвинения.

Огромното предимство, което Себастиан Фетел имаше в Сингапур, провокира серия от спекулации относно легалността на автомобила на Red Bull. Бившият тим-шеф Джанкарло Минарди заяви, че звукът на RB9 се различава съществено от този на останалите болиди, а последвалите коментари по темата предполагаха, че става въпрос за някакъв вариант на тракшън контрол, който заобикаля правилника. Кристиан Хорнер обаче категорично отрече обвиненията преди старта на корейската Гран при.

"Трябва да си доста глупав, за да използваш тракшън контрол при автомобил, който е оборудван със стандартен електронен блок, контролиран от ФИА", коментира тим-шефът на Red Bull. "Не мога да си представя, че някой въобще може да го направи."

"Мисля, че основният проблем касае огромното превъзходство на Себастиан Фетел в Сингапур. То моментално провокира въпроси, главният от които е как е възможно това. Другите отбори следят всичко, а най-лесното заключение е, че Red Bull мами. Тези неща обаче са толкова строго контролирани, че са на практика невъзможни. Истината е, че той направи едно невероятно състезание. Поддържаше феноменално темпо. Използва в максимална степен автомобила, а и е в страхотна форма!"

Дори и Фернандо Алонсо, който все още спори за титлата с Фетел, макар и шансовете му да са минимални, отрече възможността Red Bull да използва тракшън контрол.

"Мисля, че този различен звук на двигателя го има през целия сезон", коментира Алонсо. "В Сингапур се чуваше по-ясно, но това е в резултат на уличната писта. Тук хората могат да застанат буквално на самите завои. Ако сте ходили на "Каталуня" по време на зимните тестове и сте били по завоите обаче, още тогава щяхте да усетите разликата в звука. Те използват нещо по различен начин спрямо другите отбори, но това напълно отговаря на правилата. Минаха всички технически проверки в събота и неделя, така че впроблеми няма. Просто вършат по-добра работа от нас и използват в максимална степен потенциала на автомобила."

Коментари
comments powered by Disqus