Renault вероятно ще продължи сътрудничеството си с Red Bull, въпреки че австрийският екип първоначално инициира раздялата между двете страни. Крайната дума ще има Дитрих Матешиц.
Ръководството на Red Bull смяташе, че споразумението с Mercedes е въпрос единствено на време, когато информира Renault, че желае да прекратят партньорските си взаимоотношения. Впоследствие обаче стана ясно, че условията на германците не се припокриват с желанията на Дитрих Матешиц, което даде старта на преговорите с Ferrari и Honda. Скудерията предложи старата спецификация на своя двигател, докато босът на McLaren Рон Денис блокира сделката с Honda.
При тази ситуация Red Bull остана без друг вариант освен отново да се обърне към Renault. Според британското издание Autosport французите са склонни да подновят договорните взаимоотношения, но при много по-различни от предходните условия. Свързаните с Renault спонсори - Infiniti и Total, ще останат върху автомобила на Red Bull и догодина, но от 2017-а ще присъстват единствено в цветовата схема на французите. Съответно и сумите, които двете компании осигуряват на Red Bull, ще бъдат значително по-ниски от сега, а отборът на Дитрих Матешиц на свой ред ще плаща за двигателите на Renault.
Тези приходи ще бъдат автоматично насочени към заводския отбор на Renault, който трябва да замести Lotus догодина, както и към отдела за развитие на задвижващите системи, който има тежката задача да навакса изоставането си спрямо Ferrari и Mercedes. Не е изключено Red Bull да ребрандира двигателите догодина, тъй като ръководството на Renault желае марката да се свързва единствено със заводския тим.
Крайната дума по сделката ще има Дитрих Матешиц. Ако тези условия не удовлетворяват австрийския магнат, е напълно възможно той да извади и двата си отбора от Формула 1 след края на настоящия сезон.