Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull отново ще тества F-duct

22.06.2010 14:21
Туит

Red Bull отново ще тества своята F-duct система по време на петъчните тренировки, предшестващи старта на европейската Гран при. Не е ясно обаче дали базираният в Милтън Кийнс тим ще я използва в неделя.

Фетел и Уебър тестваха за първи път системата в Турция. Първоначалните резултати от петъчните тренировки обаче бяха колкото обнадеждаващи, толкова и разочароващи, ето защо ръководството на тима взе решение да не я използва в квалификацията и състезанието. Ейдриън Нюи дори остана в Милтън Кийнс за Гран при на Канада, където продължи работата по F-duct, за да може неговият тим да е готов с нея за предстоящия старт.

Дългите прави и средните нива на аеродинамично притискане на уличното трасе във Валенсия са подходящи за системата, разработена първоначално от McLaren, ето защо RB6 ще бъде оборудван с нея в петък. Крайното решение за това дали тя ще остане на болида и в събота и неделя обаче, ще бъде взето едва след анализа на данните от първите две тренировки.

Коментари
comments powered by Disqus