Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull Racing: Криза ли?

04.05.2007 09:05
Туит

Собственикът на Red Bull Дитрих Матешитц отрече предположенията на австрийските медии, че двата отбора във Формула 1, подкрепяни от компанията за енергийни напитки, са в криза.

За първи път по време на своя престой в Red Bull Racing Ейдриън Нюи имаше възможност да конструира напълно нов болид. Логично с оглед на успехите на английския дизайнер във Формула 1 очакванията към RB3 бяха пределно високи. Резултатите, които „газираният“ тим и по-малкият брат Toro Rosso постигнаха, обаче съвсем не съответстваха на оптимистичните предположения преди началото на сезона. Въпреки че Марк Уебър и Дейвид Култард поддържат темпото на своите колеги в средата на таблицата, първата точка все още убягва на Кристиан Хорнър и  компания.

„Положението ни съвсем не е лошо от гледна точка на факта, че сме млад отбор с по малко от три години опит“, коментира в отговор на критиките милиардерът Матешитц. Резултатите, които RB3 демонстрира на тестовете в Барселона, подкрепят позицията на австриеца. В сряда Марк Уебър постигна втори резултат, а в допълнителния четвърти ден от тестовата програма на „Каталуня“ Дейвид Култард записа най-бързата обиколка за целия подготвителен период на “Каталуня”. Доброто темпо на Red Bull Racing съвпадна по време с преминаването към безстепенната скоростна кутия, което е отличен показател за процеса на развитие на RB3.

Според Матешитц причина за слабото представяне на двата отбора е съкратеният период за зимна подготовка вследствие на смяната както на доставчика на гуми, така и на този на двигатели за Red Bull Racing и Scuderia Toro Rosso. „Ейдриън конструира един напълно нов болид. Дори и най-малкото болтче не е на предишното си място. Разполагаме и с нов аеродинамичен тунел, поради което част от данните, получени от него, не съответстваха на резултатите, които демонстрираха автомобилите ни на пистата“. Това са обстоятелствата, които според австрийския милиардер са причина за незадоволителните резултати в началото на сезона. Въпреки това целта за Red Bull Racing през 2007 година остава петото място при конструкторите, тъй като тимът има „по-голям потенциал спрямо другите отбори“ в средата на таблицата.
Коментари
comments powered by Disqus