Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull RB5: По-добре късно, отколкото никога

09.02.2009 12:39
Туит

Red Bull Racing представи днес RB5, а Себастиан Фетел стартира тестовата програма на новия болид в Херес.

RB5 се отличава с по-високия и тесен нос спрямо аналогичния компонент при останалите нови болиди. Интересна е й интерпретацията на барджбордовете, които са фиксирани директно пред радиаторните кутии. Естествено, най-големият плюс за новото творение на Ейдриън Нюи е преработеният двигател на Renault, който миналата година беше най-слабото звено в целия автомобил и позволи на Toro Rosso Ferrari да изпревари братския тим в класирането при конструкторите.

„През 2009 година ще видим ползите от стабилитета в нашия екип“, коментира тим-шефът Кристиан Хорнър. „Всички ключови фигури в техническата група са мимнимум втора година с нас. Не трябва да забравяме, че автомобилът, който конструирахме за миналата година, спечели Гран при в ръцете на Себастиан Фетел и Toro Rosso. Няма причина да не вярваме, че можем отново да го направим и при новите правила.“

„Техническият правилник е толкова променен, че формулата, която заляга в основата на спорта, е различна. Интересно ще е да видим как отборите ще се справят със ситуацията. В началото на сезона е логично да има много по-големи разлики на стартовата решетка отколкото през изминалите две години."

Хорнър вярва, че механизмите за ограничаване на разходите ще помогнат на Red Bull в битката с големите отбори на производителите. „В изключително изгодна позиция сме да използваме промените в регулациите, не само по отношение на техническия правилник, а и тези, които ФИА и FOTA приеха през миналия декември. Red Bull Racing и Red Bull Technology нямат излишък по отношение персонала, така че адаптацията към новото статукво за нас ще бъде сравнително лесна процедура, защото така или иначе сме свикнали да се съобразяваме с определени ограничения. Ще бъдем в добра форма.“

„Промените наложиха някои прекъсвания в процеса на работа, но ще помогнат на големите заводски тимове да ограничат разходите си относно персонала. През последните години ние инвестирахме стратегически, благодарение на което сме в изключително изгодна позиция да се възползваме от новия правилник. Това е отлична възможност да минем на едно по-високо ниво“, завършва Хорнър.

Фетел пое ангажиментите в първия ден от тестовете на „Херес“, а Марк Уебър ще се включи в подготовката на отбора в сряда. Австралиецът ще се качи за първи път зад волана след инцидента в Тасмания миналата година, когато счупи крака си.

Коментари
comments powered by Disqus