Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull RB8: Три за щастие

06.02.2012 16:38
Туит

Двукратният световен шампион Red Bull Racing показа новия RB8, който трябва да отведе базирания в Милтън Кийнс тим до третата поредна титла.

RB8 е еволюция на миналогодишния автомобил, който спечели приблизително 60% от всички състезания и доминира тотално в квалификациите. Промени, естествено, има, като видимите от тях са главно в областта на носа, който е свален драстично спрямо монокока, задната част и дифузора.

„Останахме без технологията за обдухване на дифузора заради новите изисквания за позициониране на изпускателните тръби, а я бяхме развили до такава степен, че да имаме предимство спрямо останалите отбори през последните няколко години. Ето защо трябваше да правим много промени през зимата“, коментира техническият ръководител на Red Bull Ейдриън Нюи.

„Дали това ще се отрази върху нас повече отколкото върху другите отбори, е трудно да преценим на този етап. Проектирахме RB7, миналогодишния автомобил, около изпускателната система и бяхме може би единствените, които го направиха. Ето защо е логично да загубим повече от останалите. Само времето ще покаже, но хубавото е, че сега ни очакват тестовете и ще видим докъде сме стигнали.“

За четвърта поредна година Red Bull ще разчита на Себастиан Фетел и Марк Уебър в битката за шампионската титла. Себастиен Буеми пък ще поеме функциите на трети резервен пилот, след като Даниел Рикардо взе титулярното му място в отбора на Toro Rosso.

Коментари
comments powered by Disqus