Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull са готови с двойния дифузор

21.05.2009 09:46
Туит

Себастиан Фетел и Марк Уебър ще разчитат на промените, които Red Bull направи по RB5, за да се борят за победата в Монако.

Екипът в Милтън Кийнс работи на пълни обороти от няколко седмици по своята версия на двойния дифузор, обявен по-рано за легален от Апелативния съд на ФИА. Задното пулрод окачване на RB5 обаче затрудни този процес поради съществените промени в цялостния дизайн, които изисква. И все пак за старта в Княжеството Фетел и Уебър ще могат да разчита на новия компонент.

„Да, вече имаме двоен дифузор“, коментира за Autosport главният дизайнер Ейдриън Нюи. „И двата ни автомобила ще бъдат оборудвани с него. Да видим какво ще се получи. Ще измерим обаче нивата на аеродинамично притискане и ако в края на сесията имаме някакви съмнения, може да променим дизайна за останалата част от уикенда. Това, че и двата ни автомобила ще получат новия дифузор, крие известна доза риск, тъй като няма как да сме сигурни, че симулациите от аеродинамичния тунел ще се потвърдят напълно на пистата. Може да се появи и механичен проблем, който да не сме предвидили. В крайна сметка обаче решихме да действаме смело.“

„От друга страна, ако бяхме използвали само единия автомобил за тестове, по закона на Мърфи той щеше да се забие в стената още след първата обиколка и нямаше да научим нищо. Ето защо и двата ще получат двойния дифузор.“

Нестандартната концепция бе сочена като главната причина за успеха на Brawn GP в първите няколко състезания, но Нюи е предпазлив в прогнозите си. „Би трябвало да има ефект. Погрешно се смята, че Монако е изключително бавна писта. Като средна скорост – да, но има някои наистина бързи завои, където даунфорсът е от голямо значение.“

Коментари
comments powered by Disqus