Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull се връща към стария двигател на Renault

26.11.2015 11:17
Туит
Red Bull се връща към стария двигател на Renault

Red Bull ще използва старата спецификация на двигателя на Renault за предстоящата Гран при на Абу Даби, която ще постави точка на сезон 2015. Даниел Рикардо обаче няма да бъде наказан.

Рикардо бе върнат с десет места назад в Бразилия заради обновения двигател на французите и остана извън зоната на точките. По-лошата новина за Red Bull обаче бе, че ъпдейта на задвижващата система не даде очаквания резултат. Даниил Квят бе по-бърз от Рикардо в квалификацията, а след края на състезанието австралиецът заяви, че новият двигател по нищо не превъзхожда стария.

Според данните на Renault промените са положителни и гарантират по-добра динамика и надеждност. Информацията, която французите са събрали по време на бразилската Гран при, същевременно е достатъчно, за да имат те отправна точка за последващото развитие на задвижващата система през зимата. 

Въпреки това обаче Renault и Red Bull са стигнали до заключението, че Рикардо отново ще разчита на стария двигател за Гран при на Абу Даби, тъй като конфигурацията му подхожда повече на автомобила. Тъй като австралиецът ще получи задвижваща система, която е използвал по-рано през сезона, той няма да бъде наказан.

Renault направи заявка към ФИА да изразходва единайсет от останалите си дванайсет жетона за обновената задвижваща система. В крайна сметка обаче французите са използвали седем. Останалите четири са за турбокомпресора, но ограниченията в дизайна на настоящата изпускателна система са причината те да бъдат отложени за по-късен етап.

Коментари
comments powered by Disqus