Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull: Себ става за Формула 1

20.11.2008 15:54
Туит

Себастиен Льоб получи заслужени похвали от страна на Red Bull за представянето си в понеделник на пистата „Каталуня“.

„Очаквахме изненадата да е приятна. Така се и случи“, коментира състезателният инженер в Red Bull Racing Даниеле Касанова. „Представянето на Себастиен беше наистина впечатляващо. Той просто застана зад волана и бе безгрешен до финала на сесията.“

Льоб тества междинна версия на RB4, чиято конфигурация на аеродинамичния пакет симулираше понижени според изискванията за сезон 2009 нива на притискателната сила. Нестандартният пакет бе комбиниран с новите сликове на Bridgestone. Програмите на отделните отбори варираха драстично, така че данните от тестовете не подлежат на пряко сравнение, но всички бяха единодушни, че осмият резултат на Себ е наистина впечатляващо постижение.

„Трудно е да кажем какво точно е неговото темпо, тъй като между най-бързия и най-бавния автомобил разликата бе около 25 км/ч. Конфигурациите бяха най-различни – KERS, аеродинамика, сликове“, обяснява Касанова. „Не карахме с празен резервоар, така че предполагам при нормални обстоятелства Себ щеше да намери място в средата на таблицата, което е наистина впечатляващо.“

„Забавно е да работиш с пилот като Себастиен, но не само това, той свърши много работа. Два - три пъти преди бяхме пробвали новите гуми, но разликите спрямо тогава и сега са големи. Идеята беше това да е нормален тест за нас, той да поддържа добро темпо, но същевременно да не допуска грешки.“

Въпреки отличното представяне на „Каталуня“, Льоб е категоричен, че няма да сменя професията.

„Може би съм прекалено стар“, коментира французинът пред Autosport. „Трябваше отдавна да съм взел това решение, ако исках да карам във Формула 1. Участвах в този тест единствено защото Red Bull ми го предложи.“

„Няма как да сравняваш Формула 1 с рали спорта, те са толкова различни. Не е истина, че при рали спорта е по-лесно, тъй като, когато карам на пълна газ по отсечките, съм също толкова концентриран, колкото бях сега на пистата.“

Коментари
comments powered by Disqus