Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull ще реши проблемите с KERS за Гран при на Турция

19.04.2011 15:28
Туит

Red Bull планира промени по KERS за предстоящата Гран при на Турция, след като тази зона от RB7 се оказа и най-проблематичната в началото на сезона.

Renault и технологичният партньор Magneti Marelli доставят KERS системата на Red Bull, но за да се допълва тя с цялостната концепция в дизайна на Ейдриън Нюи, са се наложили серия от модификации по нея. Вероятно това е и причината в Lotus Renault да нямат съществени проблеми с KERS, докато Фетел и Уебър да са на тръни във всяко едно състезание заради ниската й надеждност при RB7.

Предстоящият ъпгрейд на системата за Гран при на Турция трябва сложи край на тези проблеми, смята тим-шефът Кристиан Хорнер, който остава оптимист относно действията на Red Bull в тази сфера.

„Чака ни нов ъпгрейд за Турция“, обяснява Хорнер. „Става все по-добре и по-добре, тъй като колкото повече километри трупаме, толкова повече започваме да разбираме системата. Ето защо съм твърдо уверен, че тези дразнещи проблеми, които имаме, вече са решени.“

Red Bull има минимален опит с KERS, тъй като през 2009 г. отборът на Дитрих Матешиц предпочете да се откаже от допълнителните 80 к.с. в полза на по-добрия баланс, въпреки че в Милтън Кийнс работеха активно по развитието на системата и дори бяха на крачка от това да запалят фабриката. Същевременно Ейдриън Нюи и неговият екип монтираха КERS в RB7 едва за финала на предсезонната подготовка тази година, което до голяма степен стана причина Фетел и Уебър да карат без системата в Австралия. И докато за стартът на „Алберт парк“ това не бе фатално, то за крайния изход от шампионата ще е от голямо значение, смята Уебър.

„В момента KERS е ключов компонент от Формула 1, така че е повече от ясно, че искаме да отстраним проблемите колкото се може по-рано“, обяснява австралиецът, който в последните две състезания бе най-потърпевшият от ниската надеждност на системата при RB7. „В McLaren имат огромен опит заедно с Mercedes от 2009 г. и вършат добре работата си сега, но това не е извинение, напротив. Означава, че трябва да работим по-здраво, да работим максимално умно и за максимално кратки срокове.“

„За щастие сега ни предстои кратка почивка, така че ще можем да се концентрираме върху надеждността, постоянството в резултатите, върху това да разберем как функционира. Тя не е свързана само със скоростта, има голямо влияние и върху останалата част от работата. Видяхте как през този уикенд момчетата на четири пъти разглобиха моя автомобил. Това ги затруднява много, грешките стават по-често, когато се налага да отвориш автомобила и после отново да сглобиш всичко по обратния ред.“

„Ние разполагаме с отлични специалисти. Както казах, нямаме достатъчно опит, но положението е такова, каквото е. Все още сме на ниво в шампионата на конструкторите. Така че е време да се вземем в ръце, да работим здраво и да тръгваме към Турция“, завършва Уебър.

Коментари
comments powered by Disqus