Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Red Bull: Уебър трябваше да пусне Фетел

01.06.2010 15:41
Туит

Консултантът по моторните спортове в Red Bull Хелмут Марко заяви, че Марк Уебър е трябвало да пропусне пред себе си своя съотборник Себастиан Фетел при спорната ситуация между двамата в Гран при на Турция.

В 41-ата обиколка младият германец беше по-бърз от лидера в надпреварата и го атакува, но се изнесе вдясно твърде рано, удари го и така лиши отбора си от почти сигурна двойна победа.

Според Марко в този момент австралиецът е бил наясно, че е по-бавен и трябва да пропусне напред своя съотборник, който в същото време беше притискан от третия Люис Хамилтън (McLaren).

Както стана ясно от обясненията на изпълнителния директор на тима Кристиан Хорнер, във въпросната обиколка Уебър е преминал в режим на двигателя за пестене на гориво. В същото време Фетел е разполагал с още един последен тур за атака на първото място с предимството да използва пълната мощност на своя мотор.

„Поради каквато и да е причина Марк беше по-бавен", заяви Марко пред американската телевизия Speed TV. "Той ставаше все по-бавен с всяка изминала обиколка, докато Фетел ставаше все по-бърз и беше подложен на огромен натиск от Хамилтън. Така че, ако той беше останал зад Марк, щеше да бъде изпреварен. Ето защо той трябваше да направи нещо. А Марк знаеше, че е по-бавен и трябваше да пусне Себастиан да го изпревари“.

Марко обясни, че ще говори с двамата пилоти, за да не се повтаря подобен инцидент, който коства на екипа двойна победа и откъсване напред в шампионата при пилотите и контрукторите. Той изрази съжалението си за „малшанса“ на Фетел от началото на сезона.

„Невероятно е каква липса на късмет има при Себастиан. Той демонстрира толкова много скорост и въпреки всички инциденти е невероятно колко силен, етичен и ангажиран остава той. Най-важното при новата точкова система е да попадаш в нея, а до този момент Фетел вече има две нули“, каза Марко.

Той коментира и проблемите с горивото в болидите на McLaren, които се появиха веднага след оспорвания двубой за първото място между пилотите на тима Люис Хамилтън и Дженсън Бътън.

„Преди катастрофата не знаехме за техните проблеми с горивото. Но щом вече си веднъж начело и особено ако това се отнася за McLaren, атаките стават почти невъзможни. Трудно е да ги изпревариш, защото са по-бързи на правите. Станат ли първи, дори и да пестят горивото, те просто ще намаляват за завоите и ще ускоряват бързо на правите“, завърши Марко, който отдава скоростта на англичаните единствено в системата им за обдухване на задното крило F-duct.

Коментари
comments powered by Disqus