Абревиатурата RND се разшифрова като Red nose day (Денят на червения нос)
Новият концепт на Toyota под наименованието RND никога няма да стигне до конвейера. Автомобилът, с който концернът обещаваше да осъществи революция в автомобилната индустрия, се оказа шега на компанията.
От Toyota обясниха, че абревиатурата RND се разшифрова като Red nose day (Денят на червения нос). Това наименование носи благотворителното мероприятие, което всяка година организира Comic Relief. От концерна уточняват, че на публикувания по-рано тийзър е изобразена Toyota Auris, на която са поставили пластмасов червен нос.
Известно е, че през седмицата копанията Toyota публикува тийзър на неизвестен до момента концепт под името RND. От концерна заявиха, че официалният дебют на новия модел ще се състои на 26 януари във Великобритания.
„Пълната информация за концепта RND ще бъде оповестена през следващата седмица. До официалната премиера мога да кажа, че с този автомобил ще можем да се гордеем. Концептът ще внесе съществен принос в развитието на автомобилния свят”, каза по-рано шефът на подразделението Toyota GB Мат Харисън. От компанията обещаха, че новият модел ще получи абсолютно нов дизайн, който ще бъде използван при създаването на бъдещите модели.