Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рекорден брой автомобили Super 2000 на рали "Сан Ремо"

11.09.2007 11:09
Туит

Рали „Сан Ремо“ (27 – 29 септември), седми кръг от IRC шампионата, ще постави рекорда за най-много автомобили в категорията Super 2000, стартирали през сезон 2007.

Abarth ще се включи с три заводски подготвени автомобила. В допълнение към традиционните заявки от страна на Peugeot се очаква и включването на трикратния победител в надпреварата Жил Панизи зад волана на 207 Super 2000. Известният французин ще се състезава рамо до рамо с Лука Росети, който триумфира на феноменалното рали „Ипр“ в Белгия по-рано тази година.

Частните заявки на пилоти със Super 2000 също не са малко, например състезаващият се с Peugeot португалец Бруно Магаляеш. С тяхна помощ бройката на суперите ще надхвърли 15, което бе досегашният рекорд, поставен на рали „Барум“ миналия месец.

Рали „Сан Ремо“ ще бъде и първият старт в календара на IRC за сезон 2007, който ще включва нощни отсечки. Началото на надпреварата е насрочено за 17:00 часа местно време на 27 септември. Следват четири скоростни етапа, които приключват малко преди полунощ, когато автомобилите вече трябва да бъдат в затворения парк. В петък има само две отсечки, които са комбинирани с традиционния парад на пилотите. Екипажите дефилират по улиците на Сан Ремо, за да уважат ентусиазираната публика. Последният ден, събота, включва още четири етапа. Минималната дължина на всеки един от тях е 26 километра. Финалът е в центъра на Сан Ремо в 16:00 часа.

Панизи, който ще преследва четвърта победа в Сан Ремо, коментира: Вярно е, че това е едно от най-любимите ми състезания. Това съвсем не означава, че ще ми бъде леко. Атмосферните условия, настилката в отделните етапи се променят постоянно, но това е част от предизвикателството. Ако си в добра кондиция, поддържаш нужното темпо и автомобилът върви добре, удоволствието е невероятно.

Панизи е французин, но корените на неговата фамилия са от Бадалуко, селце разположено на италианския бряг близо до Сан Ремо. „Може би поради тази причина имам особено отношение към това състезание“, допълва Жил.

Въпреки че участва активно в разработката на 207 S2000, Панизи не се е състезавал близо година. Това вероятно ще му създаде известни трудности, но въпреки това французинът е убеден в крайния успех.

Рали „Сан Ремо“ е кръг и от италианския шампионат. Джандоменико Басо, който спечели „Мадейра“ преди два месеца, също е сочен като един от потенциалните претенденти за победата. Добре познатият на българската публика пилот (първо място в рали „България 2006“) ще се състезава отново с Abarth Grande Punto.

За италианската компания Abarth рали „Сан Ремо“ е от решаващо значение. „Скорпионът“ изостава на 14 точки от лидера при производителите Peugeot и ще хвърли всички сили в битката за първата позиция.

Коментари
comments powered by Disqus