Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рекорден пазарен дял за Hyundai в Европа

21.04.2010 11:23
Туит

Рекордни продажби на европейския пазар през първите три месеца на 2010 година осигуриха на корейския автомобилопроизводител Hyundai най-високия в историята му пазарен дял на Стария континент – 2,7 процента.

Според последните данни, публикувани от АСЕА (Европейска асоциация на автомобилопроизводителите) в периода януари - март Hyundai е продал 100 758 автомобила – рекорд за тримесечие от дебюта на корейската компания на европейските пазари през 1978 година. Отличният старт показва, че Hyundai има всички шансове да постигне целта си за 2010 – пазарен дял от 2,75 процента в Европа при 2,4 за миналата година.

Сред водещите модели на компания през първото тримесечие са представителят в С-сегмента i30 и компактният SUV ix35. За i30 това бяха най-успешните три поредни месеца от излизането му на пазара през 2007 с 31 000 продадени бройки. Новият ix35 предизвика истински бум и надмина всички очаквания – един месец след пускането му в продажба в дилърствата са постъпили заявки за 33 000 бройки, което представлява 70 процента от прогнозираните продажби за цялата година.

През първото тримесечие бе представен и новият потребителски пакет 3х5, който включва петгодишна гаранция, пет години пътна помощ и петгодишна програма за безплатни контролни прегледи на автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus