Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Рекордна година за Chevrolet на десет от пазарите в Европа

29.01.2010 16:21 1
1
2571867847
Туит

Покачване на продажбите с 15% в Западна Европа. Пазарен дял от 2,3% в европейски мащаб.

През 2009 година Chevrolet отбеляза общо 425 874 продадени автомобила в Европа, които се равняват на пазарен дял в размер на 2,3% (през 2008 година – 506 433 продажби и дял от 2,3%). Марката Chevrolet се представи по-добре от средното развитие на автомобилната индустрия в Западна Европа, увеличавайки броя на новорегистрираните автомобили с близо 15% в сравнение с 2008 година (увеличение от 148 868 на 170 591 екземпляра). В изпълнената с предизвикателства икономическа среда през годината Chevrolet постигна рекорден пазарен дял на десет от пазарите на Стария континент.

"На много пазари през последната година успяхме да привлечем нови клиенти, предлагайки продукт с отлично съчетание от качества и цена в условията на напрегната икономическа ситуация," отбеляза Уейн Бранън, президент и управляващ директор на Chevrolet Europe. "Възнамеряваме да продължим отбелязания през миналата година ръст с нашите нови модели, сред които Chevrolet Cruze, носещ титлата AutoBest Car of 2010 и изцяло новия градски автомобил Spark. Oсвен това, ние ще разширим гамата си от модели с нов семеен ван, с новия Camaro и с изключителния електромобил с удължен пробег Volt," допълни Бранън.

Chevrolet удвои своите продажби във Франция (132,4%) и да ги увеличи в Германия с 40%. Абсолютни рекорди по отношение на обема на продажбите и пазарния дял бяха отбелязани в Италия, Германия, Франция, Великобритания, Турция, Австрия и Португалия. Исторически рекорд по отношение на пазарния дял бе постигнат на пазарите в Испания, Полша и региона на Югоизточна Европа. По отношение на обема на продажбите, най-значимите пазари за марката Chevrolet през 2009 година бяха Русия, Италия, Германия, Франция и Испания.

Отличното представяне на марката в Западна Европа бе придружено от остър спад на автомобилните пазари в Източна Европа и особено в Русия. Пазарният дял на Chevrolet в общоевропейски мащаб остана стабилен, независимо от 50-процентовия общ спад в продажбите на автомобили в на руския пазар. По отношение на обема на доставените нови автомобили, през 2009 година марката Chevrolet зае за пореден път лидерското място на вносна марка номер едно в Русия с пазарен дял от 7%.

Най-продаваният автомобил в гамата на Chevrolet в Европа през 2009 година бе моделът Aveo (91 229 екземпляра), следван от Matiz (82 520 автомобила). В цяла Европа продажбите на новия Cruze (21 048 продадени екземпляра през 2009 година) надхвърлиха и най-оптимистичните прогнози на Chevrolet. Изцяло новият градски модел Spark ще отбележи пазарната си премиера през месец февруари 2010 година.

Обемът на продажбите на марката Chevrolet в световен мащаб през 2009 година надхвърлиха 3,5 милиона автомобила, превръщайки я в четвъртия по отношение на броя на продажбите автомобилен производител в света и най-големия в портфейла на GM. През 2009 година Chevrolet увеличи обема на своите продажби в Китай с 67%, реализирайки 332 774 автомобила и превръщайки този пазар в третия по големина за марката след САЩ (1 344 629) и Бразилия (595 500). В момента в Китай има 800 000 собственици на автомобили Chevrolet, като около една трета от тях са закупили своя автомобил през 2009 година. Моделът Cruze е призван да изиграе ключова роля в подкрепа на ръста на присъствието на марката Chevrolet на китайския пазар.

През 2009 г. в България Chevrolet реализира 1404 продажби, които донесоха на марката пазарен дял от 5,24%. В сравнение с 2008 г. това представлява увеличение с 0,82%. Постигнатият за изминалата година пазарен дял е най-добрият резултат на марката от встъпването й през 2004 г. на българския пазар. Бестселъри на Chevrolet в България през 2009 г. бяха Aveo и Captiva. Новият глобален модел – Cruze, вече набра скорост и се радва на изключителен интерес и продажби.

 

Коментари

Круз, да!
И на мен ми харесва Круз. За тези пари - много добре!

comments powered by Disqus