Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Alpine A 110-50: Доброто старо време

28.05.2012 12:21
Туит

Renault представи официално прототипа Alpine A110-50 преди старта за Голямата награда на Монако. Все още обаче французите не потвърждават слуховете, че марката Alpine ще се върне на голямата сцена.

A110-50 маркира 50-ата годишнина на легендарния Alpine Renault A110 Berlinetta, но следва плътно новия дизайнерски стил на французите, наподобявайки прототипа DeZir. За неговата подготовка е отговорно спортното подразделение на Renault, което е използвало за база състезателния Renault Megane Trophy.

Тръбното шаси е комбинирано с карбонови каросерийни панели, отварящи се нагоре врати, 21-цолови колела с гуми Michelin и, естествено, 3,5-литровия V6 на французите, който генерира впечатляващите 400 к.с. Тягата от 422 Нм се предава към задните колела посредством шестстепенна секвенциална скоростна кутия с диференциал с ограничено приплъзване. Средноразположеният двигател и цялостната конфигурация на трансмисията позволяват теглото да бъде разпределено между предната и задната ос при съотношение от 47,8/52,2%.

Сред останалите технически решения на Renault Sport Technologies впечатление правят регулируемото окачване с амортисьори на Sachs, високоефективната спирачна система с 356-милиметрови доскове за предната ос и 330-милиметрови отзад, както и интегрираните повдигачи, които осигуряват максимално бързото сервизиране на автомобила.

Коментари
comments powered by Disqus