Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Alpine и Infiniti EMERG-E ще използват за база Lotus Evora

14.08.2012 14:58
Туит

Производството на новия Renault Alpine и на серийния Infiniti EMERG-E може да бъде поверено на британската компания Lotus.

Infiniti все още не е потвърдил серийното производство на прототипа EMERG-E, който дебютира по време на автосалона в Женева, но според Autocar това е въпрос на време. Главният дизайнер на компанията Широ Накамура е заявил, че „той може да се сглобява във Великобритания”, като най-логичният извод от това негово изказване е, че Lotus ще поеме техническата страна на проекта. Причината е, че Infiniti EMERG-E е базиран именно на Lotus Evora 414E.

Междувременно маркетинг директорът на Renault Стив Норман е потвърдил, че новият Alpine ще бъде със средно или задно разположение на двигателя. По-рано Норман коментира, че този проект „вероятно се нуждае от нещо повече, спрямо това, което алиансът Renault-Nissan може да даде”.

На базата на тези коментари, както и на факта, че в момента Inifniti работи по прототипа EMERG-E, използвайки платформата на Evora и комбинирания силов тракт на Lotus, Autocar смята, че Renault-Nissan ще избере именно Lotus за партньор и че Alpine също ще поеме по този път. Това е логично и с оглед на факта, че в исторически план Alpine залага на задното предаване – А110 и GTA разчитат именно на такава конфигурация.

Ползата при едно такова сътрудничество ще бъде и за двете страни. Infiniti и Renault ще получат наготово една отлична платформа, докато Lotus ще може да активизира производствените си мощности на фона на сегашния застой.

Коментари
comments powered by Disqus