Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Captur: Непукист

10.02.2011 15:58
Туит

След Renault DeZir смятахме, че Лоренс ван ден Акер може трудно да ни изненада с някоя по-смела студия. Но ето, че и това е възможно. Представяме ви прототипа Captur.

„Captur е забавен и спортен кросувър, идеален за всяка една двойка, която иска да открива света“, коментира главният дизайнер на Renault Лоренс ван ден Акер. „Той използва като база дизайнерския език, въведен за първи път при концептуалния DeZir, но въвежда по-отчетливо техническите измерения, по-функционален е и въпреки това остава много чувствен“, допълва Аксел Брьон, ръководител в отдела за прототипи.

Дългият 4233 мм прототип прави впечатление не само с агресивната стойка, която го доближава до състезателните прототипи в рали-рейда, но и с твърдия покрив, който по желание може да бъде свален. По този начин нестандартният автомобил се превръща само за един миг от купе в кабриолет. Под покрива се крие карбоновата рама, която при нужда трябва да защитава водача и неговия спътник.

Във външния вид на Captur впечатление правят още отварящите се нагоре врати, LED светлините и 22-цоловите колела. В салона пък ще откриете освен футуристичната оранжева подсветка, а и алуминиеви педали, карбонови спортни седалки и мутлифункционално багажно отделение, което при нужда може да бъде заменено с още две седалки, които да направят капацитета на Captur достатъчен за четирима.

Задвижването на футуристичния прототип е поверено на 1-6-литровия туинтурбо Energy dCi 160, който може да се похвали със 160 к.с. и 380 Нм. Тази тяга се предава към предния двигателен мост посредством скоростната кутия с два съединителя EDC (Efficient Dual Clutch). Резултатът е ускорение от 0 до 100 км/ч за 8 секунди и максимална скорост от 211 км/ч при 99 г/км емисии CO2.

Renault Captur ще дебютира пред широката публика на автосалона в Женева.

Коментари
comments powered by Disqus