Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Clio Gordini: Не толкова спортен

20.07.2011 11:04
Туит

Renault продължава да ползва повсеместно името Gordini, като спортният статут на „малките сини изтребители с две бели ленти” остава на все по-заден план.

Последният продукт на Renault, който ще носи името Gordini, е подготвен за клиентите, които „нямат желание да притежават автомобил с прекалено спортни характеристики”, гласи официалното съобщение на французите. Ето защо за база се използва не Renaultsport версията на Clio, а Clio GT, която в случая може да се поръча с два двигателя – 1,6-литровия бензин със 128 к.с. или 1,5-литровия дизел със 105.

Отличителните белези на серията са задължителното синьо лаково покритие с две бели ленти по дължината на автомобила, белите корпуси на огледалата и горна част на предната броня, 16-цоловите колела Turini, двойният накрайник на изпускателната система и електрическият панорамен покрив, който влиза в списъка с опциите.

В салона ви очаква двуцветна кожена тапицерия, претапициран волан, спортни педали, кожено табло, съшито с бели тегели, алуминиева топка на скоростния лост и още серия козметични промени, които отличават Gordini от стандартния модел.

Базовата цена за версията с три врати и бензиновия двигател е 18 450 евро във Франция, докато при дизеловия вариант с пет врати скача на 21 350.

Коментари
comments powered by Disqus