Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Clio: Опит за връщане на позиции

04.07.2012 12:10
Туит

Четвъртата генерация на Renault Clio ще дебютира на автомобилното изложение в Париж през септември и ще се появи на пазара в началото на 2013 година.

Това е първият сериен модел на Renault, който е проектиран изцяло от Лоренс ван ден Акер (бившият главен дизайнер на Mazda), и споделя множество от дизайнерските похвати, използвани при прототипа DeZir. Привлекателният и модернистичен външен вид е само един от механизмите, които французите използват, за да върнат интереса към Clio, спаднал значително при третата генерация.

Променена е и цялостната архитектура на модела, който е по-дълъг, по-широк и по-нисък от своя предшественик. Удължените междуосие и следа, ревизираната кормилна уредба и подобреното окачване (Макферсон отпред, с торсионна греда отзад) дават възможност на използваната при предишния модел платформа да покаже много по-добри резултати по отношение на управляемостта и поведението на пътя като цяло.

Базов за модела ще бъде трицилиндровият 900-кубиков мотор на Renault, който генерира 90 к.с. и 135 Нм при среден разход от 4,3 литра. Въпреки че разполага с един цилиндър повече, 1,5-литровият дизел (90 к.с. и 220 Нм) може да се задоволи с още по-внушителните 3,4 литра благодарение на стандартния старт/стоп. 1,2-литровият бензинов двигател с принудително пълнене също ще се предлага още при старта на продажбите на Clio в началото на следващата година (120 к.с. и 190 Нм), като той ще бъде комбиниран стандартно с шестстепенната автоматична трансмисия с два съединителя, която може да се поръча и за дизела, макар и като опция.

От Renault обещават много по-висококачествен интериор, което е нормална реакция на фона на критиките, които бяха отправени към третата генерация на Clio в тази посока. Седеминчовият сензорен дисплей ще бъде стандартен за средните и високи нива на оборудване, като информационно-навигационната система, която той използва, е разработена съвместно с Tom Tom. Дори и базовите модели пък ще получат Bluetooth интерфейс на аудио системата си.

Коментари
comments powered by Disqus