Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Clio Sport F1-Team: Зверчето

17.07.2007 15:07 3
3
2571815342
Туит

197 конски сили в автомобил от малкия клас: Renault определено не се шегува със своята нова гордост Clio Sport F1-Team, под чийто преден капак работи бързооборотен двулитров четирицилиндров двигател.

Топъл жълт цвят на лаковото покритие, силно издути предни калници и напомнящи за надпреварата F1 лепящи се фолиа по каросерията: в тази си „опаковка”, Renault Clio Sport F1 категорично не е предназначен за хората, които държат на дискретността...

Автомобилът изглежда подчертано динамичен откъдето и да се погледне, а в граничен режим поведението му се характеризира с осезаема, но не и опасна склонност към занасяне на задницата – образно казано, това Clio се придвижва по пътя с лекотата и пъргавината на професионален танцьор по салса, доставяйки на пилота огромно удоволствие от шофирането.

Двигателят е наслада за всеки любител на спортните автомобили

Моторът на Clio определено не блести с чудовищна тяга, оставяйки тази привилегия на своите снабдени „турбоколеги”, но за сметка на това пък може с лекота да се развърта до 7500 об./мин. Наред с това, двулитровата атмосферна машина успява да възпроизведе звук, достоен за значително по-голям агрегат.

Жалко само, че Renault принудително укротяват по електронен път разполагащия със 197 км/ч автомобил при 215 км/ч. И като стана дума за укротяване – спирачен път 37 метра от 100 километра в час е показател, който може да се мери с расовите спортни автомобили, още повече че при екстремни натоварвания спирачките на френското зверче не показват почти никакво отслабване на ефективността. Така че който търси неподправено удоволствие от шофирането в малкия клас, безспорно ще бъде на правилния адрес при Clio Sport. Автомобилът не е лишен и от някои недостатъци - окачването осигурява забележителна стабилност на пътя, но изисква сериозни компромиси с комфорта, а средният разход на гориво е доста висок с показател от 11,2 литра на 100 километра.

Текст: Александер Блох
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт

Оценка

Renault Clio Sport F1-Team

Renault Clio Sport F1-Team

Наред с многобройните чисто стилистични промени, версията F1-Team включва много стегната насторйка на окачването и твърди състезателни седалки - радост за спортните пилоти, но едва ли биха допаднали на всеки вкус. Динамичните показатели на задвижването, поведението на пътя и спирачките са превъзходни. Разходът обаче е доста висок, а тягата можеше да бъде и по-добра.


Технически данни

Renault Clio Sport F1-Team
Работен обем ---
Мощност 145 кВт (197 к. с.)
Максимален
въртящ момент
---
Ускорение
0 – 100 км/ч
7,7 сек
Спирачен път
при 100 км/ч
37 м
Максимална скорост 215 км/ч
Среден разход
на гориво в теста
11,2 л/100 км
Базова цена ---
Коментари

sasho
Koga go kara ta e tapo a?Az dnes mu napravih edno krak4e i ne mislq izob6to 4e e tapo

miro
mani da e tupo :)

Xpcumo
Basi i tapoto reno deto sa izmislili....toq pat sa se osrali we hora......nqma da izmislqt nqkak`vo reno 2 mestno s 3-4 litrov dvigatel......palen opti4en tuning...2-3 santa i sh opre v asvalta....ami mi praqt tiq smotani baraiki.... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

comments powered by Disqus