Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Clio: Вече и във вариант комби

11.06.2007 10:06
Туит

Renault за пръв път ще пусне в серийно производство своят модел Clio и във версия с каросерия комби. Това беше съобщено наскоро в Любляна, където един от говорителите на марката оповести, че дизайнерската студия от тази пролет в Женева „скоро се очаква да се превърне в сериен модел”.

За съжаление, информацията засега има само общ характер и не се споменава конкретна дата, на която ще се появи моделът на бял свят. Освен това, за разлика от концепцията в Женева, серийният автомобил ще бъде снабден с четири, а не само с две врати.

Според сегашните данни обаче, качването на студията на монтажния конвейер предстои съвсем скоро. Дългият 4,20 метра прототип беше по-дълък от „нормалния” хечбек с около 21 сантиметра. Товарният обем се равнява на 430 литра и чрез сгъване на задната седалка може да бъде увеличен до 1275 литра. Засега французите не казват нищо по-конкретно по въпроса за палитрата от двигатели на бъдещия модел, както и за планираната ценова политика.

Коментари
comments powered by Disqus