Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault: Дължим успеха си на Кубица

04.08.2010 15:24
Туит

Прогресът и добрите резултати на Renault се дължат на Роберт Кубица и силната му мотивация и съвместна работа с екипа, убеден е шефът на отбора Ерик Булие.

Полякът се присъедини към французите след края на миналия сезон. През 2009 г. тимът се бореше за осмата позиция при конструкторите, докато сега спори за място в първата четворка с Mercedes.

Според Булие най-голямото му предимство е в сплотения и компетентен колектив, с който разполага. „Когато го имаш всеки дава максимума от себе си. Ключовият момент е, че пилотът бута отбора напред, защото иска да побеждава и дава най-доброто. Това напълно променя всичко. За мен това беше и най-голямата ни слабост през миналия сезон – пилотите не бяха отдадени на екипа“, обясни французинът.

След спечелването на двете световни титли през 2005 и 2006 г., отборът изпадна от битката за първите позиции в шампионата, а за това Булие обвинява и предишното ръководство.

„На хартия тимът можеше да стане шампион, но реално се бореше за осмото място. Според мен имаше слабо управление и липса на ясна цел и посока. Трудно е да говоря, защото не бих искал да обвинявам никого. Но ето например ситуацията с пилотите ни. Алонсо се завърна в Renault след случилото се в McLaren, а в средата на сезона подписа с Ferrari. Пилотът е от ключово значение за отбора и ако той не е мотивиран, не може да натиска достатъчно останалите. А Алонсо вече знаеше, че ще се мести“, обоснова се Булие.

„Това е основен фактор за мен и точно в това Кубица успя да ни помогне, Той внесе много свежест и много мотивация в тима. Липсата на резултати беше достатъчна да демотивира всички и тимът да тръгне надолу. Тогава нямаше ръководство, което да поведе отбора, а с пилотите не се работеше лесно, защото бяха арогантни и не бутаха екипа в правилната посока. Това определено са двете най-важни неща, които бяха сбъркани при нас“,завърши шефът на Renault.

В момента французите са на пета посиция във временното класиране с актив от 106 точки, на 26 зад Mercedes. При пилотите Кубица е девети с 89 т., точно между тандема на германците Нико Роберг (94) и Михаел Шумахер (38). Съотборникът на поляка Виталий Петров е 12-и със 17 точки.

Коментари
comments powered by Disqus