Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault и Mercedes също ще копират RB6

24.06.2010 15:28
Туит

Renault и Mercedes също ще използват долноразположените ауспухови тръби, които Red Bull за първи път въведе, а впоследствие Ferrari копира.

Целта на този дизайн е да се оптимизира въздушният поток към дифузора, което логично се отразява върху цялостното представяне на автомобила. Red Bull първи въведоха концепцията още преди началото на сезона, а Ferrari я тестваха върху F10 в края на миналата седмица на „Фиорано“.

Според Autosport Renault и Mercedes GP също имат готови решения и ще се появят на пистата във Валенсия утре с подобна конфигурация на ауспуховите тръби. От резултатите в петъчните тренировки ще зависи дали двата тима ще запазят тази система за квалификациите и състезанието.

McLaren и Williams също работят по свои версии на долноразположените ауспухови тръби, като те ще са готови по всяка вероятност за Гран при на Великобритания (9-11 юли).

Ползата от подобна конфигурация е няколко десети, което с оглед на етапа от развитието, в който вече се намират автомобилите, е съществена разлика.

Коментари
comments powered by Disqus