Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault иска да доставя двигатели на повече екипи

20.05.2010 10:32
Туит

Renault желае да увеличи своите клиенти и има готовност да доставя двигатели на повече отбори във Формула 1 от 2011 г., обясни отговорникът за моторите в компанията Реми Тафин.

Освен по своята програма в световния пампионат, френският производител работи и с екипа на Red Bull. Renault беше свързван с Williams и Lotus, които използват двигатели на Cosworth и имат договор с англичаните и за следващия сезон.

„Не знаем кои отбори ще снабдяваме следващата година", обяснява Тафин. "Определено имаме капацитета да работим с повече от два екипа, това не е проблем за нас“.

„Тогава ще трябва да произведем малко повече двигатели и да наемем още няколко души, които да се свършат тази работа. След като имаме готов мотор, който доставяме на два тима, няма да е трудно да правим същото за три или четири екипа с малко повече усилия“, добавя французинът.

През миналия сезон двигателите на Renault получиха доста критики, но за този компанията получи разрешение от Международната автомобилна федерация (ФИА) да направи известни промени по тях.

От началото на годината пилотът на французите Роберт Кубица записа два подиума, а Red Bull налага пълна доминация в квалификациите и е лидер в класирането при пилотите и конструкторите. Тафин признава, че двигателите на някои от другите производители са по-мощни, но е много доволен от цялостното представяне на своите агрегати.

„Може и да не сме най-добри по отношение на мощността, но тук трябва да се разглежда цялата картина: как ще настроиш двигателя в болида, дали ще развиеш двигателя около автомобила или обратното. Като цяло може би не сме толкова зле, колкото казват някои хора“, завършва Тафин.

Коментари
comments powered by Disqus