Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Kadjar споделя двигатели с Qashqai

26.05.2015 11:01
Туит

Продажбите на кросоувъра в Европа започват през лятото

Моделът Renault Kadjar, както е известно, е Nissan Qashqai с друга премяна. Основните разлики са в габаритите. „Французинът” е със 72 мм по-дълъг (4449 общо) и с 30 милиметра по-широк от „японеца" (1836). Междуосието е същото (2646 мм). Така че общата модулна платформа на събратята - CMF (Common Modular Family), позволява такива манипулации. Допълнителният „въздух” се отразил положително на салона и на пространството на багажника, което е увеличено от 430 на 472 литра (1478 литра при сгънат втори ред седалки). Въпреки това Kadjar има по-малък с 10 мм клиренс (200 мм).

От външния вид на автомобила веднага може да се разбере дизайнерската ДНК, идваща от концепцията DeZir. Новият модел е позициониран като по-голям брат на Captur и по-малък от Koleos. Но е ясно, че близкият роднина с име Kadjar е различен.

Огнено червеният базов цвят за Kadjar и Captur символизира вдъхновението на любовните страсти. Страничните ленти в долната част на вратите са защитни. На Kadjar може да бъдат поставени и19- инчови джанти.

Междувременно двигателната гама на „французина” само частично се припокрива с тази на Qashqai. Заявеният бензинов двигател е само един: Energy TCe 130 (1,2, 130 к.с., 205 Нм). Той работи в комбинация с шестстепена механична предавателна кутия и предно задвижване. С него Kadjar ускорява до първите „сто” за 10,1 сек и харчи средно 5,6-5,8 л/100 км (в зависимост от джантите и гумите). По-интересен е изборът на дизелови двигатели. Първият е Energy dCi 110 (1,5, 110 к.с., 260 Нм). Той може да работи както с механична трансмисия, така и с роботизирана шестепенна предавателна кутия EDC, истина е, че във втория случай въртящият момент е по-нисък с 10 Нм. Предаването също е предно. Известно е, че Qashqai с два педала е оборудван с вариатор. Този двигател харчи 3,8 л/100 км, но ускоряването е бавно: 11,9 сек  с механичната и 11,7 сек за роботизираната трансмия.

В зависимост от типа на двигателя и задвижването масата на автомобила варира от 13061 до 536 килограма.

Най-впечатляващ е дизеловият Energy dCi 130 (1,6, 130 к.с., 320 Нм). Той може да бъде оборудван само с механична трансмисия, но с него може да изберете типа задвижване – предно или двойно. С четири двигателни колела масата на автомобила е увеличена, въпреки добрия въртящ момент ускоряването е по-лошо, отколкото бензиновия двигател (10,5 сек). А по-големият дизел с предно предаване може да постигне от нула до сто за 9,9 секунди. При това дизеловият мотор 1,6 е достатъчно икономичен: 4,3-4,5 л/100 км за версията с предни двигателни колела и 4,8-4,9 л/100 км при задвижване 4х4.

Интериорът също се познава от Qashqai, но има и достатъчно разлики. В Kadjar има различни уреди, дефлекторите са с различна форма, кормилото и мултимедийната система R-Link 2 със сензорен екран са обновени.

Премиерата се състоя по време на автомобилното изложение в Женева през март. Европейската версия на Kadjar ще бъде произвеждана в испанския завод на Renaultв в град Паленсия.

Продажбите в Европа започват през лятото. В Китай Kadjar ще бъде първият нов модел на марката с местно производство. То ще се осъществява в съвместното предприятие с компанията Dongfeng в Ухан.

Коментари
comments powered by Disqus