Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Kangoo Concept: Втората генерация идва

18.09.2007 11:09
Туит

На изложението във Франкфурт Renault показа как си представя следващото издание на бестселъра Kangoo – изненадващо за мнозина, автомобилът не прилича просто на обикновена „баничарка”, а демонстрира и немалък брой лайфстайл-мотиви. Кратко представяне на отпразнувалия своята премиера на IAA Kangoo Compact Concept.

Дългата 3,90 метра, широка 1,86 метра и висока 1,72 студия на компактен многофункционален автомобил разполага със значително по-голям в сравнение със сегашното серийно Kangoo клиренс и стъпва на 19-цолови колела от леки сплави. Топлооранжевият цвят на лаковото покритие и изобилието от алуминиеви детайли се грижат за характерна визия, която намира своето естествено продължение и в интериора. Панорамното челно стъкло, големият заден прозорец и огромният стъклен панорамен покрив пък осигуряват изобилие от светлина в купето. Цветовият контраст в салона се осигурява от тапицериите от синя кожа и решеното в същата тоналност осветление на приборните уреди.

Сред по-интересните детайли във вътрешността са навигационна система с чувствителен на докосване дисплей, компас и волан със специална тапицерия. Задната врата може да се отваря под ъгъл 45 или 90 градуса, с цел транспортирането на трудни за пренасяне товари да бъде максимално облекчено дори при отворени задни врати. Задното стъкло може да се смъква изцяло, а наред с всевъзможните варианти за сгъване, седалките могат да се похвалят и с възможност за завъртане на 180 градуса.  

Студията се задвижва от дизелов двигател със 103 к. с.

Четириместната концептуална разработка се задвижва от 1,5-литров dCi-двигател със 103 к. с., който достига максимумът на въртящия си момент от 240 нютонметра при 2000 об./мин и покрива нормите за нива на вредни емисии Евро 4. Задвижващи са и четирите колела, а трансмисията е механична с шест степени.

Коментари
comments powered by Disqus