Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Laguna: Нова муцуна

03.09.2010 10:55 4
4
2571879923
Туит

Новините за предстоящия автосалон в Париж стават все повече и повече, тъй като до началото му остава по-малко от месец. Последната от тях засяга фейслифта на Renault Laguna.

Третата генерация на Laguna се появи на пазара през есента на 2007 г., но за моделната 2011 тя ще се сдобие с мащабен фейслифт. От снимките на френския производител обаче можем да видим единствено промените в предната част – нова броня, модифицирани челни светлини и рестилизирана радиаторна решетка.

Флагманът на Renault ще получи и ново попълнение в двигателната си гама. 1,5-литровият dCi със 110 к.с. ще намали вредните емисии на Laguna до 120 г/км CO2. Същевременно системата за четири завиващи колела вече ще се предлага и за dCi 130 и dCi 150.

На автосалона в Париж ще дебютира и новият седан Latitude, като едва ли премиерите на Renault ще се изчерпят с това на домашното им изложение.

Коментари

Aнонимен
"Facelift sled 2 godin zna4i slabo tursene i populiarnost na modela." - какво да си мислим тогава за Голф? А истината е, че Лагуната е доста грозничка, поне като визия - без да отчитам разните му там челни съпротивления, аеродинамика и прочие. Но изглежда е настъпила някаква мода на грозните патета. Вижте Пасата. Голфа тъкмо ми хареса в лицето на петицата, те го смениха с грзната шестица. Това разбира се са споделени лични мисли, които не ангажират никого, тъй като вкуса е нещо лично и всеки си има негов вкус.

Aнонимен
По принцип не харесвам френски каручки, но честите фейслифтове означават и друго, освен слабо търсене. По някога, когато има повишено търсене също се прилага тактиката със фейслифта за да се задържи вниманието. В съвременното автомобилостроене автомобилните модели искарват около 3-4 години преди да ги сменят, а преди това има средно по 1-2 фейслифта. От друга страна за мен, колкото и да освежават това рено, няма никакъв смисъл.

Aнонимен
Francuzite ne mogat da nadskochat sebe si. Facelift sled 2 godin zna4i slabo tursene i populiarnost na modela. Sled o6te 2-3 godini 6te go sprat ot proizvodstvo

Aнонимен
Страхотен фейслифт.

comments powered by Disqus