Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane 2016: Новият френски опонент на Golf

16.09.2015 11:08
Туит

Отвън моделът е изпълнен в актуалния стил на марката

Renault представи на автомобилното изложение IAA четвъртото поколение на Renault Megane. Компактният модел отново ще атакува бестселъра от Волфсбург.  Ние можем само да се наслаждаваме.

Renault Mégane с нова визия

Renault предлага Mégane в Германия от 2008 г. насам. Компактният французин постоянно беше атакуван и обезкуражаван от постоянно излизащата конкуренция. С новия си старт Renault Megane възнамерява да си върне завоюваните територии. На първо четене изглежда, че може и да успее.

Визуално моделът се базира на актуалния стил на марката. Така отпред се простира тясната радиаторна решетка с известното ромбоидно лого. Регистрационният номер е смъкнат доста по-надолу, фаровете ограждат новата решетка и се отличават с извитата си линия. Mégane GT е с два хромирани накрайника на изпускателната система, които обрамчват по-големия дифузьор. Моделът, в неизменната синя ливрея, включително корпуса на огледалото за обратно виждане, ще се предлага веднага след пазарната премиера. Mégane GT държи контакта с пътя посредством 18-цолови алуминиеви джанти, обути в широки гуми.

Mégane до 200 к.с.

Предните надвеси са малко по-дълги, затова пък отзад са доста по-къси. Между тях се простира плоският капак на двигателя и леко издигаща се по-ниска линия на прозореца. Прозорците изглеждат тесни. В задната си част четиривратката също е с тесни хоризонтални светлини и голям спойлер на покрива. Като цяло моделът е с 25 мм по-нисък от Megane 3, по-отношение на височината 1456 мм. Иначе информацията за размерите е елементарна: предницата е с 47 мм по-широка, а задната част с 39 мм. Междуосието е удължено с 28 мм и сега е 2669 мм.

Технически, новият Renault Megane ще бъде оборудван от палитрата на марката. Двигателите идват от Espace. Така той ще се задвижва от мощния 130 к.с., 1,6-литров дизелов мотор, който с турбокомпресора достига до 160 к.с.
Бензиновият еквивалент също е 1,6-литров, който генерира както при Clio 200 к.с. Стартовият двигател е 0,9-литров трицилиндров с 90 к.с. Renault предвижда за новия Megane добре познатия таблет дисплей от Espace, позициониран в новоконфигурираното арматурното табло.

Пробни седалки в Renault Mégane

С типичните си светлини новото Renault Megane не може да се сбърка откъм екстериора, вътре компактния се отличава от VW Golf и Co със своя 8,7-инчов вертикален сензорен екран. Мониторът, познат от Renault Espace, веднага реагира на команди при допир. Единствено при приближаване и отдалечаване от навигационната карта, Megane иска малка пауза, за да може да преизчисли.

Подобно на смартфон , отдясно на дисплея на компактния автомобил светят няколко клавиша. Например чрез тях дисплеят може да се изключи, да се регулира силата на звука, или да се преминавани към системите за подпомагане. Обаче все пак без никакви истински ключове, не става. Под сензорния екран, шофьора и пътника на предната седалка могат да натискат единадесет бутони и да въртят голямо копче.

Горната част на арматурното табло французите са конфигурирали с мек материал. Жабката е изработена от твърда пластмаса. Тази смес преобладава в целия интериор. Интериора осветяват светещи ленти в страничните врати и на централната конзола.
Аналогови и цифрови дисплеи в арматурното табло помагат на шофьора да управлява по прецизно. В зависимост от режима на шофиране Renault Megane променя своето дигитално представяне. Ако например пилотът избере спортен режим, конкурентът на Golf централно променя оборотомера.
 
Седалките никъде не ти убиват. В Renault Mégane GT те са много повече декорирани в сравнение със стандартната версия. Освен това Renault е украсил спортната версия с лостове за превключване, които могат да бъдат достигнати без протягане на пръстите, както и алуминиеви педали.

Видимостта донякъде е намалена поради широката C-колона. Високите пътници няма да си навеждат главите отзад. С височина на пътника от 1.86 м, отзад между косата и хедлайнера има място за една педя и то на външните места. В средата на задната седалка най-добре ще се чувства по-дребен пасажер. Джобовете на задните врати също са доста тесни, голяма бутилка не може да се побере.

Коментари
comments powered by Disqus