Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane Coupe: Сполучлива реализация

24.09.2008 16:42
Туит

Въпреки че прототипът най-вероятно е изработен от глина, можете да сте сигурни, че производствената версия на тривратия Megane ще изглежда именно по този начин.

Източник на тези изображения е Европейската агенция за патенти. Очевидно е, че компактният модел черпи вдъхновение от представената в Женева студия Megane Coupe Concept. За разлика от петвратото изпълнение Megane Coupe демонстрира доста по-динамичен силует, съчетан с триъгълни задни прозорци и обла задна част на каросерията. 

Под капака ще работи един от познатите бензинови и дизелови двигатели на Renault с кубатура от 1,6 до 2,0 литра и производителност между 100 и 180 к. с. За съжаление, все още не се споменава нищо за наследника на всемогъщия Megane RS и неговите специални изпълнения R26 и R26.R.
Коментари
comments powered by Disqus