Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane: Продължението

02.09.2008 19:15 1
1
2571834689
Туит

В интернет се появиха първите снимки на третото поколение на компактния модел, който ще бъде официално представен на автосалона в Париж.

Новата визия на Megane е по-традиционна и не притежава характерната задница на предходната генерация. Въпреки това не липсва динамика в дизайна на каросерията, отличаваща се с изпъкнали калници и изкачваща се линия на вратите. Значително различие между двете поколения е площта на задните прозорци, която при следващия Meganе ще бъде минимизирана до крайност.

Предната част е доминирана от нестандартния капак на двигателя. Тесните светлини придават на автомобила агресивно излъчване, засилвано от мощната паст на централния отвор за охлаждащ въздух.

Все още липсват детайлни изображения на интериора, но в наличните може да бъде забелязан статичен дисплей, подаващ се от централната конзола. Сравнително необичайна е и комбинацията от аналогов оборотомер и дигитален скоростомер.

Новият компактен модел ползва техническата платформа на Nissan Qashqai. Асортиментът на задвижващите агрегати предлага пет дизелови мотора и четири бензинови двигателя с мощност от 85 до 180 к. с., като някои от последните ще бъдат пригодени и за работа с етанол. Освен класическите версии с три и пет врати са предвидени модификации седан, комби, кабрио и евентуално кросоувър.

Коментари

deso
дали 6те е по-добро от голф 6 ?

comments powered by Disqus