Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane R.S.: Дайте ми 15 коня!

21.02.2012 10:22
Туит
Renault Megane R.S.: Дайте ми 15 коня!

Обновеният Renault Megane R.S. вече стандартно ще разполага с 265 к.с. Доставките започват още през април.

Двулитровият турбомотор на Renault генерираше 250 к.с. в предишната версия на Megane R.S., но  специалната серия Megane R.S. Trophy показа недвусмислено, че е напълно по възможностите му да достигне 265 „коня”. За да се случи това, налягането на турбокомпресора бе увеличено с 0,2 бара до 2,5 и бе модифицирана всмукателната система. Тези промени са заложени стандартно в обновения Megane R.S., който разчита  и на допълнителните 20 Нм, за да реализира пиковата стойност от 360.

В стандартния режим на работа Megane R.S. все пак остава в границите на 250 к.с., за да може разходът на гориво да спадне приблизително с 5%. С активирането на Sport режима от ESC бутона обаче се разгръща цялата му мощ, а същевременно се променя и звукът на изпускателната система. В резултат за ускорението от 0 до 100 км/ч са нужни съвсем приличните 6.0 секунди, а максималната скорост достига 254 км/ч.

Три нови опции ще предлага Renault на своите клиенти за модела Megane R.S. Първата от тях - Red Design Pack, включва червени акценти на броните, праговете и колелата. Втората е асистентът за предупреждаване при напускане на пътната лента, а третата – камерата за обратно виждане. В списъка с допълнителното оборудване продължава да присъства и Cup шасито, което надгражда стандратния модел с нарязани дискове на Brembo, по-твърдо окачване, диференциал с ограничено приплъзване и 18-цолови колела с гуми 235/40 R18 95Y Michelin Sport 2.

Коментари
comments powered by Disqus