Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane R.S. Trophy: Новият рекодьор на Нордшлайфе

17.06.2011 15:28
Туит

Renault постави новия рекорд на „Нордшлайфе“, след като представителят на специалната серия Megane R.S. Trophy спря хронометрите на 8:07.97 минути.

Този резултат, естествено, е рекорден единствено за категорията на серийните автомобили с предно предаване, но е сравним с постиженията на далеч по-скъпи спортни машини със задно като BMW M6, Mercedes SL 55 AMG и дори изявен представител в групата на 4х4 като Subaru Impreza STI. Зад волана на новия Megane R.S. Trophy е бил тестовият пилот на френския производител Лоран Юргон, като най-бързата обиколка е регистрирана още при втория опит.

Серията Megane R.S. Trophy използва стандартното шаси на 250 Cup, но при нея налягането на турбокомпресора е увеличено с 0,2 бара до 2,5 и е модифицирана всмукателната система. В резултат максималната мощност на двулитровия двигател е увеличена от 250 на 265 к.с., а кривата на въртящия момент прогресира до 360 Нм от 340 Нм в базовата спецификация.

Съотношението тегло/мощност е 5.09 кг/к.с., което прави възможно ускорението от 0 до 100 км/ч при налични 6 секунди (6,1 за стандартната версия). При максималната скорост прогресът е до 254 км/ч (250 км/ч стандартно) и въпреки това разходът остава в границите на 8,2 литра за 100 км пробег, а емисиите CO2 са 190 г/км.

Външните отличителни белези на Megane R.S. Trophy са черният покрив, новият заден спойлер, 19-цоловите олекотени колела Gloss Black STEEV, лаковото покритие Sirius Yellow (другите цветова са Glacier White, Etoilé Black и Cassiopée Grey), както и допълнителните стикери на предните врати. В салона пък ви очакват спортни седалки на Recaro и онборд система за запис на данни.

Поръчките стартират на 20 юни, като по първоначален план серията ще бъде ограничена на 500 бройки.

Коментари
comments powered by Disqus