Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane R26.R: Атлетът

28.07.2008 14:35
Туит

Лимитирана серия от 450 екземпляра на представената в Лондон спортна модификация R26.R ще бъде монтирана от подразделението за моторспорт на Renault, наречено Alpine.

Renault Megane R26.R e преработена версия на продавания и в момента F1 Team R26. Френските инженери отстраняват 123 килограма от теглото на автомобила, чиято маса без гориво на борда вече възлиза на 1230 кг. Изчезнали са например задната седалка, климатичната инсталация, фаровете за мъгла, част от шумоизолацията на купето, както и повечето въздушни възглавници.

Високотехнологични материали

Специалистите на Alpine обаче са предприели и множество технологични трикове, за да направят R26.R още по-бърз: предният капак и седалките са от карбон; задният прозорец е съставен от поликарбонат; изпускателната система спестява килограми посредством титанови компоненти; а амортисьорите и спирачките са подготвени за състезателни трасета.

Шест секунди от 0 до 100 км/ч 

Четирицилиндровият двулитров турбоагрегат, генериращ 230 к. с., вече се справя далеч по-уверено с отслабналия Megane. Ускорението до 100 км/ч отнема шест секунди, а върховата скорост отчита 237 км/ч. Моторът, който предлага 310 Нм максимален въртящ момент, е куплиран с 6-степенна механична трансмисия и електронна система за по-добро сцепление на гумите с пътя.

Коментари
comments powered by Disqus