Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane Renaultsport 250: Спортна злоба

23.09.2009 09:22
Туит

Спортната версия на Renault Megane получава 250 „коня” от двулитровия мотор на компанията. Продажбите във Великобритания ще стартират през ноември.

Megane Renaultsport 250 генерира 250 к. с. максимална мощност при 5500 об./мин от ревизирания двулитров турбомотор на французите. Кривата на въртящия момент достига своя пик от 340 Нм при 3000 об./мин, като 80% от тях са налични още при 1900 об./мин. Промените в двигателя дават предимство на Megane Renaultsport 250 от 20 к. с. и 30 Нм спрямо предходната версия Megane R26 R. Скоростната кутия е шестстепенна механична.

Renaultsport Dynamic Management програмата позволява три типа настройки на ESC системата. Стандартният се намесва веднага щом едно от колелата загуби сцепление, спортният дава възможност за по-динамично шофиране без моментното активиране на ESC, а третият на практика изключва електронния асистент за стабилност. Друга екстра в електрониката на Megane Renaultsport 250 е Renaultsport Monitor програмата. Благодарение на нея шофьорът получава информация за основните показатели на двигателя, страничното ускорение, ускорението от 0 до 60 мили в час, времената за обиколка на писта, както и настройките на педала за газта.

Аеродинамичният пакет на Megane Renaultsport 250 включва нова предна броня, вдъхновена от програмата на французите във Формула 1, раздути странични прагове и вежди на калниците, заден дифузор с централноразположен накрайник на изпускателната система и по-масивен спойлер на третата врата. Шасито позволява два типа настройки – стандартният режим Sport комбинира отлична динамика с приемливи нива на комфорт, докато версията Cup, която се предлага с диференциал с ограничено приплъзване, е предназначена за тези, които ще използват автомобила предимно за спорт.

Отличителните белези в интериора на Megane Renaultsport 250 са спортните седалки Recaro (предлагат се като опция), воланът, който се регулира на височина и дължина, алуминиевите педали и преработените аналогови инструменти на централното табло.

От Renault обещават повече подробности за новия модел през ноември, за когато е планирана и пазарната му премиера във Великобритания.

Коментари
comments powered by Disqus