Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane RenaultSport 250: Зад волана с Ромен Грожан

16.10.2009 13:18
Туит

Преди месец ви представихме новия Renault Megane RenaultSport 250, който дебютира на автомобилния салон във Франкфурт. Сега е ред и за първите няколко обиколки с френския спортист.

Един от най-обещаващите млади пилоти на Renault и във Формула 1 въобще Ромен Грожан е зад волана на Renault Megane RenaultSport 250. Пистата е „Нюрбургринг“ във варианта „Нордшлайфе“. Максималната мощност - 250 к. с. при 5500 об./мин. Останалото може да видите сами.

 

 

Megane Renaultsport 250 генерира 250 к. с. максимална мощност при 5500 об./мин от ревизирания двулитров турбомотор на французите. Кривата на въртящия момент достига своя пик от 340 Нм при 3000 об./мин, като 80% от тях са налични още при 1900 об./мин. Промените в двигателя дават предимство на Megane Renaultsport 250 от 20 к. с. и 30 Нм спрямо предходната версия Megane R26 R. Скоростната кутия е шестстепенна механична.

Renaultsport Dynamic Management програмата позволява три типа настройки на ESC системата. Стандартният се намесва веднага щом едно от колелата загуби сцепление, спортният дава възможност за по-динамично шофиране без моментното активиране на ESC, а третият на практика изключва електронния асистент за стабилност. Друга екстра в електрониката на Megane Renaultsport 250 е Renaultsport Monitor програмата. Благодарение на нея шофьорът получава информация за основните показатели на двигателя, страничното ускорение, ускорението от 0 до 60 мили в час, времената за обиколка на писта, както и настройките на педала за газта.

Аеродинамичният пакет на Megane Renaultsport 250 включва нова предна броня, вдъхновена от програмата на французите във Формула 1, раздути странични прагове и вежди на калниците, заден дифузор с централноразположен накрайник на изпускателната система и по-масивен спойлер на третата врата. Шасито позволява два типа настройки – стандартният режим Sport комбинира отлична динамика с приемливи нива на комфорт, докато версията Cup, която се предлага с диференциал с ограничено приплъзване, е предназначена за тези, които ще използват автомобила предимно за спорт.

Отличителните белези в интериора на Megane Renaultsport 250 са спортните седалки Recaro (предлагат се като опция), воланът, който се регулира на височина и дължина, алуминиевите педали и преработените аналогови инструменти на централното табло.

Базовата цена на Megane RenaultSport 250 за Великобритания е 21 995 британски лири, а на Cup версията – 22 995. Поръчките ще се приемат от 1 ноември нататък, а първите доставки ще започнат в началото на следващата година.

Коментари
comments powered by Disqus