Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane RS Trophy подобри рекорда на Северната дъга

16.06.2014 15:22
Туит

С 4 секунди по-бърз от досегашния рекордьор Seat Leon Cupra 280

За подразделението Renault Sport е истински празник. „Напомпаният” хечбек Megane RS 275 Trophy-R премина Северната дъга за 7:54.36, което е нов рекорд за автомобил с предно предаване. Моделът на Renault се оказа с 4 секунди по-бърз от досегашния рекордьор - хотхеча Seat Leon Cupra 280. Ако трябва да сравним сегашното постижение на Trophy с предишния му подвиг от 2011 г., разликата е равна на 14 секунди.

За тайната на този успех французите изтъкват най-напред техническите особености на автомобила: шаси Cup с диференциал с повишено триене, двулитров  турбомотор (275 к.с., 360 Нм), титанова изпускателна система Akrapoviс, регулируеми амортисьори Öhlins Road & Track (20 позиции отпред, 30 отзад), гуми Michelin Pilot Sport Cup 2.
Рекордният опит на Megane RS 275 Trophy-R на Нордшлайфе бе осъществен на 15 юни. Зад кормилото на автомобила отново бе Лоран Аргон.

И, разбира се, рекордът нямаше да стане факт без успешната борба на инженерите с масата на автомобила, в опита си да го направят по-лек. Първо са били премахнати задните седалки, а предните са сменили със седалки Recaro, изработени изцяло от карбон. По този начин общото тегло е било намалено с 42 кг. Отказът от шумоизоляция спасява други 18 кг. Още 16 кг са спестени от литиево-йонния акумулатор, монтиран вместо стандартния. Без климатроник и аудиосистема – още минус 10 кг. Алуминиевите джанти смъкват още 3 килограма …

Снимки от салона няма, но се казва, че разликите със серийния автомобил са  кормилото и ръчната спирачка, покрити с алкантара, предавателният лост с кожа и червените предпазни колани.

Renault Megane RS 275 Trophy-R ще дебютира пред публика на фестивала на скоростта в Гудууд на 27 юни. Във Великобритания вече обявиха цената: от 36 430 британски лири (45 660 евро). Предишният модел струваше със 7500 лири (9400 евро) по-евтин. Ако предишната модификация Trophy беше произведена в 500 екземпляра, то тиражът сега е прекалено ограничен – само 250 единици. В най-скоро време ще започнат поръчките, първоначално във Франция. „Горещият” Megane ще се продава в 15 страни.

Коментари
comments powered by Disqus