Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Megane Sport Tourer: Мегаломан във версия комби

04.06.2009 16:29
Туит

Renault разкри подробни детайли за версията комби на Megane три месеца след официалния й дебют.

Наборът от двигатели е голям. За да бъдем по-точни, те са 14. Така французите дават голям избор на клиентите си, вариращ от много икономични до доста спортни варианти.

Най-малкият по обем дизелов мотор е 1,5-литровият dCi, който има четири варианта – с 85, 90, 105 или 110 к. с., като всички те продуцират под 130 г./км вредни емисии. Средният им разход варира между 4,4 и 4,8 литра на 100 км и така пробегът с един резервоар е увеличен на 1200 км. Базово първите два варианта ще бъдат оборудвани с петстепенна ръчна скоростна кутия, а на останалите серийно ще се монтира трансмисия с 6 скорости. За съжаление на този етап автоматик с два съединителя няма да се предлага. Клиентите ще могат да я поръчат през 2010 г. и то само на двигателя със 110 к. с.

По-големият турбодизел dCi с работен обем от 1,9 литра разполага със 130 к. с. и 300 Нм въртящ момент. Топдвигателят в дизеловата гама е 2,0-литровият dCi разполагащ със съответно 150 или 160 к. с. и респективно 360 и 380 Нм.

Бензиновите агрегати са общо шест. Най-малкият е 1,4-литров TCe (Turbo Control efficency) и генерира 130 к. с., следва 1,6-литров с 16 клапана и мощности от 100 и 110 к. с., който междувременно може да работи и с биогориво Е85, и 2,0-литров CVT със 140 к. с. Най-интересен е двулитровия TCe двигател с максимална мощност от 180 к. с. и 300 Нм въртящ момент.

Renault Megane Sport Tourer се отличава с интересен дизайн на екстериора, особено в профил. Ъгълът на челното стъкло е много плавен и с това шофьорът и спътникът му получават пространство от 890 мм за главите си, а достъпът до всички места в колата е улеснен значително.

Комбито е значително по-дълго от конвенционалните модели на Megane, а интериорът е предостатъчно голям. Багажното отделение е с обем от 524 литра, но ако бъдат спуснати задните седалки напред, той нараства до 1595 л.

Renault планира да произвежда Sport Tourer в завода си в Паленсия, Испания. Там вече се асемблират вариантите хечбек и купе на Megane.

Продажбите на автомобила ще започнат в края на юни с голям набор от стандартно и опционално оборудване.

Коментари
comments powered by Disqus